Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Υψιστε Θεέ καί Αόρατε, Σύ πού η δύναμίς Σου ειναι ανεξιχνίαστη καί η δόξα Σου ακατανόητη καί ανέκφραστη καί τό ελεος Σου απειρο καί αμέτρητον, Σέ υμνω, Σέ ευλογω, Σέ προσκυνω καί Σέ δοξάζω, Σέ πού επόθησα εκ νεότητός μου καί Σέ απκολούθησα. Ακουσέ με, πρός Σέ γάρ εκέκραξα, οτι επειδες επί τήν ταπείνωσίν μου, εσωσας εκ των αναγκων τήν ψυχήν μου, ου συνέκλεισάς με εις χειρας εχθρων, αλλ΄ εστησας εν ευρυχώρω τούς πόδας μου. Σέ παρακαλω, Κύριε μου, σκέπασόν με μέ τήν δεξιά Σου, γιά νά μήν ταραχθη η ψυχή μου από τούς δαίμονες οταν εξέρχεται από τό σωμα μου, αλλά παράλαβε αυτήν μέ Αγίους Αγγέλους Σου καί κατάταξον αυτήν οπου επισκοπει τό φως του προσώπου σου, οτι ευλογητός ει καί δεδοξασμένος εις τούς αιωνας. Παντοδύναμε Κύριε, διά των πρεσβειων του αγίου ονουφρίου, ελέησόν με.